Prowadzenie kampanii Google Adwords dla Nokaut.pl

Nokaut.pl jest drugą, co do popularności, porównywarką cen w Polsce i jednym z kilkudziesięcu najpopularniejszych serwisów w naszym kraju. W ramach serwisu prezentowany jest asortyment z wielu tysięcy sklepów, obejmujący blisko 4000 kategorii produktowych.

Do moich zadań podczas współpracy z Nokaut.pl należy rozwój, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google AdWords, z dużym naciskiem na rozwój rentownego ruchu z najpopularniejszej wyszukiwarki Google.pl. Nasza współpraca zaowocowała również wdrożeniem wielu narzędzi automatyzujących pracę nad kampaniami PPC i zwiększających ich skuteczność.

Nasza udana współpraca trwa nieprzerwanie od 2012 roku.

Prowadzenie kampanii Google Adwords dla International Coupons

International Coupons jest właścicielem największego polskiego serwisu z kodami promocyjnymi (kodyrabatowe.pl) oraz jego odpowiednikami działającymi w wielu krajach świata.

W ramach współpracy odpowiadam za rozwój i optymalizację kampanii AdWords, kierowanych na kilkanaście krajów Europy, Azji i Ameryki Południowej. W swoich działaniach muszę przywiązywać szczęgólną wagę do zwrotu z inwestycji w reklamę.

Nasza współpraca trwa nieprzerwanie od października 2014 roku.
Rozwój i prowadzenie kampanii Google Adwords dla Ceneo.pl

Ceneo jest jednym z największych serwisów e-commerce na rodzimym rynku i największą porównywarką cen. W ramach serwisu prezentowanych jest ponad 5 mln produktów z 4500 sklepów. Ceneo każdego miesiąca odwiedza ponad 4 mln użytkowników.

Głównym celem mojej współpracy z Ceneo.pl było stałe zwiększanie płatnego ruchu z Google.pl, przy szczególnym nacisku na zwrot z inwestycji w reklamę. Zaproponowane przeze mnie rozwiązania zaowocowały powstaniem narzędzi automatyzujących pracę nad rozwojem kampanii PPC oraz wspierających ich optymalizację.

Nasza współpraca trwała nieprzerwanie 4,5 roku. Prowadzenie przez tak długi okres jednej z największych kampanii reklamowej w Polsce, zarządzanie setkami tysięcy słów kluczowych i grup reklam - było dla mnie bardzo ważnym doświadczeniem i wpłynęło w znaczącym stopniu na zwiększenie moich kompletencji w zakresie marketingu w wyszukiwarkach.

Przygotowanie kampanii Google Adwords dla Deichmann.pl

Deichmann jest jednym ze światowych liderów branży obuwniczej. Firma swoją działalnością obejmuje 22 kraje, posiada sieć ponad 3100 sklepów stacjonarnych. Od 2012 roku rozwija sklep internetowy w Polsce.

Celem naszej współpracy było kompleksowe przygotowanie kampanii reklamowej Google Adwords pod pełen asortyment promowany przez sklep online Deichmann.pl. Gotowa kampania objęła kilkaset grup reklam oraz kilkadziesiąt tysięty słów kluczowych.
Rozwój i prowadzenie kampanii Google Adwords dla Top-Time.pl

Top-Time.pl jest sklepem internetowym oferującym markowe i niepowtarzalne zegarki oraz oryginalne dodatki.

W ramach współpracy stale rozwijam i optymalizuję kampanię Google AdWords, w znaczący sposób przyczyniając się do wzrostu sprzedaży oferowanych przez Top-Time produktów.
Nasza owocna współpraca trwa już ponad rok czasu.

Rozwój i optymalizacja kampanii Google AdWords dla InBag.pl

Sklep internetowy InBag.pl prowadzi sprzedaż oryginalnych, indywidualnych oraz niepowtarzalnych etui i toreb na laptopy, torebek oraz dodatków.

Klient, decydując się na współpracę ze mną, miał konkretne cele wobec kampanii AdWords - chodziło o szybki wzrost sprzedaży produktów przy zachowaniu możliwej najlepszej rentowności. Stworzone przeze mnie kampanie okazały się opłacalną inwestycją - dlatego nadal utrzymujemy współpracę, a ja dbam o dalszą poprawę wskaźników kampanii.









Copyright © 2010-2016 Adspark.pl. All Rights Reserved.
www